Monday, May 18, 2015

My Fitness stuff

Hey people,

The last few months, I've become a real fitness addict. "When you start seeing results, it becomes an addiction", and it's true. I've become much more confidant, proud and I feel a lot better. I'm not that tired anymore and I have a lot more energy. As my exams are just around the corner (this FRIDAY aaaaah), I am really glad that my body and mind got stronger so I feel better in these stressful days.

When it comes up to FITNESS, you need good clothes and shoes. So I wanted to share my workout must have's with you :)

Enjoy your next workout and may the force be with you :)


-----------------------------------------

Hallo Leute,

Die letzten Monate wurde ich zu einer richtigen Fitness-Verrückten. Ab dem Moment wo du Veränderungen an deinem Körper feststellst, wirst du zu einem richtigen Fitness-Junkie, du willst immer besser werden und immer mehr erreichen. Ich fühle mich viel wohler, bin selbstbewusster als vorher und auch stolz über das was ich bisher erreicht habe. Ich bin nicht mehr so müde und habe viel mehr Energie, was mir besonders jetzt in meiner Examensperiode nützlich ist. Ich bin stolz dass mein Körper und auch mein Geist stärker geworden sind, vor allem in Wochen wie diesen.

Wenn es um Fitness geht, braucht man vor allem gute Schuhe und Kleidung. Darum zeige ich euch jetzt meine Must Have's.

Viel Spaß bei eurem nächsten Training und möge die Macht mit euch sein :)


COQ SPORTIF Sports Bag (here)

NIKE Sports Bra's (here)

NIKE Sport Shoes (here)

NIKE Shirts (here)

JMB Powerfood's Mineral Drink (here)
BLENDER BOTTLE (here)

SONY Earphones (here)

Towels (Microfibre) (here)

PIBA Leggings (Buy here) received them this week,
and I felt so in love xD

UNDER ARMOUR Gloves (here)


Before Workout: JMB Powerfood Pancakes turned into Muffins :)

Best Workout Buddy ever :D
Xoxo

Your UVY

No comments:

Post a Comment